2009. február 10., kedd

26. Szétszórtság

-
-
Akkor már türelmetlen voltam. Úgy döntöttem, megoldom magam! Elég volt a várakozásból, az álmodozásból, a vágyakozásból!
Már sötétedett, amikor a kapuhoz értem. Egész délután erre vártam. Megpróbáltam elképzelni, hogy milyen lesz. Ideges voltam.
Felmentem a sötét lépcsőn a gangra. A megadott ajtóhoz léptem, ami simán, kopogás nélkül nyílt ki előttem. Már vártak. Pontosan érkeztem. Negyven körüli szőke nő állt az ajtóban, színes fodros pongyolát viselt.
A sárga fényű, meleg hangulatú szobában még ketten voltak rajta kívül. Az egyik szintén negyven körüli fekete hajú, fekete baby doll-ban, és egy 30-as szőke. Azt mondták, válasszak közülük. Zavarban voltam. Rájuk nézni is alig mertem. A hosszú szőkét választottam, akit elsőként megláttam.
Mind kimentek, mondták, vetkőzzek le. Már majdnem készen voltam, amikor visszajött a választottam, mondván érkezett egy törzsvendége, nem lesz rám ideje. Válasszak a másik kettő közül. A másik szőkét választottam. A feketének tetőharapása volt.
Nem akartam szeretkezni, illetve nem mertem, nem tudtam, hogyan kell. Csak franciát kértem.
Elkezdett masszírozni, és én nyugodt objektivitással azonnal éreztem, hogy ez nem fog működni. A gumit úgy húzta fel, hogy még nem volt teljes a merevedésem.
Egy teljes órán át szopott, sóhajtozva. Látszott rajta, nagyon unja. Az az igazság, hogy én is untam.
Láttam a vállait, a melleit, a combjait, a fenekét, de nem állt össze nővé. Nem izgatott fel. Talán az idegesség miatt? Vagy nem működött a fantáziám, és nem sikerült őt eleven, izgató nővé változtatnom önmagam számára.
Lassan letelt a kifizetett idő, és kicsit megkönnyebbülve, szenvtelenül annyit mondott, ne izgulj, mással is előfordult már.
Nem éreztem semmit. Ahogy nem éreztem korábban a vágyat, most ugyanúgy nem éreztem a szégyent sem. Kifizettem a pénzt, gyorsan felöltöztem és eljöttem.
A lépcsőházban vettem észtre, hogy fent hagytam a karórám. Visszamentem és bekopogtam.
Eszembe jutott, hogy talán be sem engednek. Hogy ez az egész meg sem történt. Arra gondoltam, lehet, hogy a kopogásomra egy öreg sánta bácsi nyit majd ajtót, aki hatvan éve él ott egyedül, és értetlenül néz majd rám.
A fekete hajú nyitott ajtót. A szőke biztosan zuhanyozott már. Beengedett. Bementem és elvettem az órám az ágy mellől, ahol hagytam. Csak annyit mondott, hogy mással is előfordult már.
Nem tudtam arra gondol-e, hogy nem volt erekcióm, vagy arra, hogy más is hagyta már ott a karóráját.
-
-

Nincsenek megjegyzések: